Biała Dama cz 1 + Pokojowa Nagroda Nobla


Znalezione obrazy dla zapytania christina magnuson days in drottningholm

Wczoraj w Szwecji odbyło się oficjalne wręczenie Nagrody Nobla.
Ulubiona stylizacja :było ciężko Vic vs Madeleine.
Google. / uwielbiam Mad w tym odcieniu.Znalezione obrazy dla zapytania princess madeleine

Gdy
królowa Silvia przybył na posiedzenie zarządu Fundacji Silviahemmet, powiedziała o księżniczka Christina Svensk Damtidning:
- Ona musi odpoczywać i jest oczywiste, że nie może uczestniczyć w wydarzeniach Nobla ze wszystkimi ludźmi
. Wszystko jest w porządku.
Jak królowa obsługuje księżniczka Christina?
- Rozmawiałem z nią niedawno i czuje się dobrze. Ale wiadomo, że to nie jest łatwe. Jest wielu, którzy mogą identyfikować się z tą sytuacją.

Znalezione obrazy dla zapytania christina magnuson days in drottningholm
W dniu dzisiejszym zapraszam Was na kilka postów pt.: "Biała Dama".  Znajdziecie tam krótkie wypowiedzi Christiny Magnuson oraz fragmenty z książki.

Przedmowa w książce "Zdałem sobie sprawę, na wczesnym etapie, jak szczęśliwa jestem, aby móc żyć i spędzać czas w historycznym środowisku takiego bogactwa i piękna. Wszyscy przemówili do mnie i ich szczególny sposób zadawania pytania dotyczące mnie. Skłoniło mnie dowiedzieć się więcej na ich temat. Jest to szczególnie prawdziwe w odniesieniu do Drottningholm, gdzie nigdy nie zostały faktycznie mieszkał, ale często z uznaniem gości. Mysle, że miałam tylko kilka lat, kiedy zabrano mnie do Drottningholm  na pierwsze zaskakujące Boże Narodzenie(...). Więc moja miłość do miejsca, które chcę podzielić się z czytelnikiem jest długą drogom i to właśnie ta książka stara się być: serią subiektywnych migawek przenośnikowych całe piękno i radość, doświadczenie - i nadal występują - w Drottningholm
Znalezione obrazy dla zapytania royal swedish chrismas hagaprincess

Komentarze