Biała Dama cz 2

Mój brat pokazuje film w jednym z naszych pokoi w Drottningholm. "W słowach i bogactwie obrazów, Księżniczka Christina opisuje wydarzenia historyczne i osobiste wspomnienia."
Znalezione obrazy dla zapytania christina magnuson days in drottningholm
 Księżniczka Christina debiut jako pisarz
Wywiad Księżniczki Christiny przeprowadzony w Swedish Radio P4 Sztokholmie. Księżniczka Christina mówi, że jej rodzeństwo nie widziało jeszcze książkę.
-Jakie wydarzenia opisane w książce chciałabyś przywrócić?
- Jestem
w tajemnicy zafascynowana barokiem, chciałabym porozmawiać z królową
Hedvig Eleonora
. Najpierw opowiedziałam historie, a potem Carl-Otto Werkelid napisał książkę mówiąc, że to nie prawda, Christina jest zbyt skromna.
Dziennikarz  rozmawiał z Tord Magnuson:
- moja żona (Christina) wie dużo o wielu rzeczach.
Christina : zawsze była zainteresowana w historię człowieka. Nigdy nie grałam być księżniczką jako dziecko.

Podobny obraz- Kiedy zrozumiałaś, że ​​była księżniczką?
-  to trudne pytanie, może to było tylko wtedy, gdy była nastolatką.

Księżniczka Christina powiedziała, że ​​ona myśli, że to dobrze, że pałace są wykorzystywane jako domy a nie tylko muzea. Gdy była dzieckiem, dyscyplina była raczej surowe i nie wolno było biegać po Drottningholm.
Dodała, że nie ma konta w mediach społecznościowych.
Czy Christina i Werkelid myślom już o nowej książce ?
Oboje się wahają. Christina mówi, że istnieją pewne myśli, ale nic nie zostało ustalone.
Znalezione obrazy dla zapytania christina magnuson days in drottningholm                                                                                                            - Swedish Radio P4 Extra


Królowa Hedviga
Pierwsze wzmianki na jej temat na blogu pisałam:
1 O czym jest książka
2 300 lat po śmierci Królowej Jadwigi.
Podobny obraz

Komentarze