Biała Dama cz 4

Znalezione obrazy dla zapytania christina magnuson days in drottningholm


...Wczesną wiosną 1973 roku pojechaliśmy do Drottningholm specjalnie do dziadka prosić o zgodę na małżeństwo. Ale nie to, czego chciałam. Gustaw VI Adolf miał już 90 lat, a jeśli coś by się stało z nim, Carl Gustaf będzie pozostawiony sam w Pałacu. Księżniczka Christina musiała odłożyć ślub - dla dobra małego brata.- Nie czułam się dobrze wtedy. Ale miałem pewne zrozumienie, w jaki sposób  mój dziadek, mówi. Jaka była pierwsza reakcja Księżnej Christiny?- Dlaczego mam czekać? mówi ze łzami, ale dodaje, że rozumie króla.- Było jasne, co myślał. Nie spędzałyśmy tak wielu czasu z rodziną. Moje siostry mieszkały za granicą lub w innym miejscu, tu był tylko mój brat i ja. Więc czekaliśmy. Czy to nie oczywiste?- Tak, byłam grzeczna w tym czasie, śmieje się. Był bardzo poważny i sympatyczny, ale miał swoje mocne uzasadnienie. Sześć miesięcy później, w dniu 15 września 1973 roku, król Gustaw VI Adolf zginął w Helsingborg. "Mój własny ślub był oczywiście nie szczyt odbyć się jesienią 1973. W ciągu niespełna roku, moja mama i dziadek zmarł odeszli...", pisze w książce.
Później, w 1974 roku, Christina może ostatecznie poślubić swojego Tord Magnuson w Drottningholm."Mój brat nie miał żadnych zastrzeżeń - co nie znaczy, że inni nie byli niezdecydowani planu ustawić stół na obiad ślub na dwadzieścia osób w Sali Stanu wykonany dawną dowodzenia kontrolę wytrzymałości. podłogi ", pisze Christina. Christina pamięta jej długo oczekiwany dzień ślubu z radości. A może to był wyjątkowy - właśnie ze względu na oczekiwanie.- Oczywiście, że to był wielki dzień dla nas wszystkich. Jest to dzień, aby zaplanować i zbudować sny. To było po prostu tak piękne, jak marzyłam.
Księżniczka Christina Szwecji, 1963. - Zdjęcie Obraz

Komentarze