Kochani!

Już za kilka dni jedne z najpiękniejszych świąt w roku.Przed nami Boże Narodzenie.Nie będę miała czasu już nic więcej napisać dla Was na blogu, więc już teraz chcę Wam złożyć najserdeczniejsze i najcieplejsze życzenia!



Niech czas Świąt Bożego Narodzenia będzie pełen spokoju,radości i przede wszystkim zatrzymania od codziennego pędu.Mam  nadzieję,że spędzicie te święta między najbliższymi i przyjaciółmi.
Spędźcie je tak,abyście niczego nie żałowali.Zadzwońcie do znajomych z,którymi nie mieliście kontaktu..Możecie odwiedzić też Waszych nauczycieli,którzy poświęcili Wam kiedyś tyle czasu,poświęćcie im chociaż godzinkę!
Po prostu zróbcie coś na co nigdy byście się nie zdecydowali! Ja tak zrobiłam,zadzwoniłam do kuzynki z ,którą się kiedyś pokłóciłam.Powiem Wam,że było warto.



Już niedługo Nowy Rok.
Przychodzi nadzieja i czysta,nowa karta.
Dobrze wykorzystajcie resztę dni 2016 roku!
Życzę Wam szczęśliwego i dobrego 2017 roku!


                                                                                    Asia Dziedzic

Komentarze