Czemu na chrzcie Oskara nie było Birgitt?

Księżniczka Birgitta, nie uczestniczyła w chrzcie księcia Oscar w Kaplicy Królewskiej w Sztokholmie. Po powrocie do domu ze Szwecji wyjaśniła swoją nieobecność:
- Nie mogę być we wszystkich miejscach naraz.
Wszystkie siostry w komplecie mogliśmy zobaczyć tylko w 2012 kiedy księżniczka Estelle była chrzczona. U dzieci Księżniczki Madeleine zabrakło Bri (w 2014,2015) Christiny i Desiree (2015)
Księżniczka Birgitta odpowiedziała Expressen czemu nie przybyła do Szwecji wcześniej na chrzest tylko w połowie czerwca.
- Byłam w domu na Majorce, odwiedziła mnie wtedy cała moja rodzina, moje dzieci a to nie zdarza się tak często. Chciałam ten czas spędzić z nimi to oczywiste.
Chrzest księcia Oscara obył się pod koniec maja.
Przed hucznymi 70tymi urodzinami króla, księżniczka Christina  powiedziała "Nie sądzę, żeby moje siostry przybyły na chrzest do domu(Szwecji), żyją tak daleko". Christina szczerze wątpi w to czy jej siostry jeszcze pojawią się na innych uroczystościach królewskich, przecież na najważniejszych już były ( śluby królewskiego trio). Jej obecność tez jest pod znakiem zapytania, możliwe, że będzie się pojawiać - jak sama odparła mieszkam w pobliżu.

Komentarze