Impreza czas start ! + informacje !!

Dziś swoje urodziny obchodzi księżniczka Birgitta !!
Przez cały styczeń zaplanowałam dla was kilka postów o Bri. Możecie także korzystać z etykiety "80Birgitt", która stworzyłam specjalnie z okazji jej urodzin ;)
Free celebrity, entertainment and fashion photos!
*****


Wczoraj Margareta Thorgren, dyrektor działu prasowego przekazała, że nie dowiemy się kto dokładnie będzie na urodzinach księżniczki, ponieważ to prywatna uroczystość. Potwierdziła jednak obecność trzech pozostałych sióstr króla Karola Gustawa.
Dziś wieczorem zabraknie rodziny króla : królowej Sylwii, Księżniczki Victorii i Daniela, CP i Sofii.
*********
Kilka postów wstecz pytałam was o ferie.
Mam nadzieje, że prawie pierwszy tydzień zleciał pozytywnie tak samo jak mi.
Może ktoś się z was wybrał do Szwajcarii ? jak część royalsów ?

Free celebrity, entertainment and fashion photos!
 Birgitta, Désirée i Christina
Szwajcaria, Klosters, 1969

Ja także wyjeżdżam na dłuższy weekend nabrać sił przed studniówką i matura. Co prawda nie do magicznej Szwajcarii. Jeśli przez ten czas pojawią się jakieś nowinki to uzupełnię jej we wtorek ;)

Komentarze