Królewskie listy cz.2

Odkrycie charakteru pisma przyjaciela na kopercie listu przyniesionego przez listonosza sprawia, że słońce rozjaśnia najbardziej pochmurny dzień.

Charlotte Gray 

***
Przepraszam, że post post pojawia się z opóźnieniem. Mam nadzieję, że mi wybaczycie:)



Kolejną odpowiedź otrzymałam od księcia Alexandra ze Szwecji z okazji jego chrztu.


Tą otrzymałam z okazji urodzin księcia Christiana z Danii.



Zdjęcie z autografem księżnej Charlene oraz podziękowania otrzymałam z okazji drugich urodzin ksiecia Jacquesa i księżniczki Gabrielli z Monako :)


A kilka dni później dotarła do mnie kolejna odpowiedź od rodziny książęcej z Monako.


Później otrzymałam podziękowania od księcia Felixa i księżnej Claire z Luksemburga za życzenia świąteczne oraz za gratulacje z powodu narodzin księcia Liama.


Podziękowanie za życzenia Bożonarodzeniowe od Papieża Franciszka:)


Moja pierwsza odpowiedź z Hiszpanii:) 
Podziękowania za życzenia świąteczne od pary królewskiej oraz ich córek.




Kolejna część już niebawem!




Komentarze