Królewska korespondencja cz.4

Cieszę się, że po tak długim upływie czasu mogę dla Was znów napisać i przedstawić moją troszkę powiększoną kolekcję odpowiedzi!
Część z Was wie, jak ważnym rozdziałem w życiu jest liceum, dlatego też tak rzadko (albo nawet i wcale) tutaj zaglądałam. Do tego trzeba dołożyć problemy ze zdrowiem...
Dziś jest ostatnia sobota lutego i właśnie z tej okazji publikuję dla Was post   z kolejną korespondencją.
(Mam nadzieję, że już niedługo Olga pochwali się swoją)


Odpowiedź od księżnej Camilli z okazji 70-tych urodzin.



Odpowiedź od królowej Elżbiety II i księcia Filipa z okazji 70. rocznicy ślubu


Moja pierwsza ( i mam nadzieję, że nie ostatnia) odpowiedź od Naszej Pary Prezydenckiej.




Życzenia Bożonarodzeniowe od Alberta, Charlene i bliźniąt z Monako.


Pierwsza odpowiedź Świąteczna od księcia Harry'ego i Meghan Markle.


Świąteczna odpowiedź od rodziny książęcej z Cambridge.
Już niedługo będziemy wysyłać im gratulacje z narodzin trzeciego dziecka!!



Ostatnią odpowiedzią jest list ze Szwecji odsyłany po chrzcinach księcia Gabriela. 


Komentarze