Przygoda z listami - rok 2017

-Moja przygoda z pisaniem listów zaczęła się  20 czerwca 2017 roku! -- >
Na początku zaplanowałam, że wyśle więcej listów do Szwecji. Jednak zostałam przekonana, ze nie warto .. a czemu połowa odpowiedzi poniżej :
Ze względu na czerwiec, wysłałam dwa listy do księżniczki Madeleine
- z okazji urodzin jej synka
- drugi list to bardziej forma "2w1" bo zamieściłam tam życzenia z okazji urodzin i rocznicy ślubu
Kolejny list zaadresowałam do księżniczki Victorii na czterdzieste urodziny.
Nie udało mi się uzyskać do tej pory wiadomości zwrotnej,na te listy.

Następne państwo, do którego udał się mój list to Dania. Wysłałam z okazji złotej rocznicy ślubu królowej Małgorzaty II & księcia Henrika.
Odpowiedzi nie dostałam.

Pierwszej wyprawy z "królewską korespondencją " na pocztę... nie wyobrażałam sobie bez wysłania listu do mojej ulubionej księżniczki Madeleine oraz Królowej Elżbiety II (bardzo żałowałam, że nie wysłałam rok wcześniej na okrągłe urodziny królowej).
Z tej okazji 1 sierpnia dostałam same podziękowania za życzenia na 91 urodziny.


Ponownie pocztę odwiedziłam późnym lipcem, ponieważ byłam na wakacjach.
Tym razem postawiłam, że wyśle list tylko do księcia Georoge'a z okazji 4 urodzin oraz księżnej Camilli. Akurat tutaj nie miałam "problemu co napisać w liście". Oprócz życzeń dopisałam, że moja babcia w poprzednim miesiącu także obchodziła 70 urodziny ;)




Odpowiedz tą dostałam w najbardziej królewski moment 4 września. Pamiętam ogłoszono w tedy imiona księcia Gabriela, ciąże Kate (wcześniej Madeleine a za niedługo maluszki będą na świecie).

Kartka z podziękowaniami od Księcia i Księżnej Cambridge z okazji 4 urodzin ich pierworodnego dostałam podajże 7 sierpnia.
3 odpowiedzi z Wielkiej Brytanii ;)
Lato się skończyło , jesień prawie też .. i nadszedł czas na kolejną dawkę wysyłania.
-70 rocznica ślubu królowej E II i księcia Filipa
- zaręczyny Harrego !
- Chrzest księcia Gabriela
Czy dostałam odpowiedz na te listy ? A może wysłałam życzenia z okazji świąt Bożego Narodzenia ?
Przekonacie się już w kolejnej notatce.
---
Jak wiecie Asia na blogu także ma swój listowy kącik "królewska korespondencja ". Dla odróżnienia ja swój cykl postanowiłam nazwać " Przygoda z listami".
Każdy post  z listami możecie znaleźć za pomocą etykiety " królewskie listy"

Komentarze

  1. Z niecierpliwością czekam na kolejny post z tej serii! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz