Oświadczenie Birgitty

Wczoraj wieczorem magazyny " Expressen" i "Svensk Damtidning" skontaktowali się z księżniczką Birgitty. Jak wspomniałam poprzednim poście, księżniczka prosto z Majorki skomentowała śmierć przyjaciółki i oznajmiła, że planuje przylecieć do Szwecji na pogrzeb.

"Lill-Babs" wystąpiła na 80. przyjęciu urodzinowym Birgitty w Pałacu Drottningholm.



- Jestem zrozpaczona. Nie ma na to słów. Śledziłam ten ostatni tydzień i wiedziałem, że to się niestety wydarzy. To wszystko, co mogę powiedzieć.
- Jestem smutna, że straciłam tak miłego i dobrego przyjaciela o tak wielkim sercu. 
Kiedy rozmawiałyście ostatnio? - Rzeczywiście, minęło trochę czasu.
Czy rozmawiałyście o śmierci? - Nie, nie, nie, nie było czegoś takiego. Dzięki Bogu za to.

Jest za wcześnie, aby powiedzieć coś dokładnie teraz. ( Birgitta o pogrzebie i planach do Szwecji).
 - Tak bardzo za nią tęsknię. Byliśmy bardzo bliskimi przyjaciółkami i mam wiele miłych wspomnień. Miała największe serce, jakie kiedykolwiek spotkałam.

Komentarze