Harry został ojcem czyli kiedy dostałam ślubną odpowiedź !

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEiMe5NSkH_wK_9AsJXebHENTVVH9aqLFq9g6Xz1DTA0sN2ntc0CInqYoQO6QQH-c_bsaUcxDTzcIVrnnBhko5VrldfGveXG7XbBXcfeLp60fazXYs14VhaS-KGx9hucB_qJoMht6GfBlIs/s632-no/

Książę Harry i jego żona zostali rodzicami !
Dziś na moim blogu znajdziecie piękną kartkę z okazji ich ślubu. Wkrótce para będzie świętować pierwszą rocznice ślubu.
Swoje życzenia wysłałam w maju w przepięknej kartce ślubnej z drobnymi wypukłymi ozdobami, przez które myślałam że mój list do nich nie dotarł.
Na odpowiedź pałac kazał mi jednak poczekać aż 9 miesięcy ! Ostatecznie 26 lutego 2019 w mojej skrzynce na listy znalazłam wyczekiwaną wiadomość.
Dlatego nie pisałam do pary z okazji świąt oraz urodzin Harrego czy z okazji ogłoszenia ciąży ;)

Co ciekawe list od Meghan i Harrego został wysłany do mnie 22 lutego, A świąteczna kartka od Willa i Kate została wysłana 20 lutego i przyszła w przedostatni dzień lutego, 27.

Komentarze