2 odpowiedź od księżnej Tessy + kartka z Hanoweru !!!!

Po otrzymanych odpowiedziach z okazji świąt Bożego Narodzenia, na pocztę wybrała się w kwietniu.

Wysłane listy:

  • 70 urodziny księżniczki Małgorzaty z Rumuni - brak odpowiedzi.
     
  • 10 czerwca dostałam przepiękną kartkę z chrztu świętego księcia Welfa Augusta z Hanoweru. 
    Na odpowiedź z okazji narodzin drugiego dziecka księcia Ernesta Augusta i jego żony Ekateriny czekałam miesiąc i tydzień).
    https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEijcLB6RcD_wQEnTZpZGRaJSjspObekF2TF72g5urwOI3ayRjj46L64UWFIw7PT8JS6EhCPr0h7LPFArfc76_KJYCuLf8foP-OepsclNEuDvVz7AgFFI8MJW1IESZw1OLvLlc0iCUuanZQ/w506-h632-no/
  •  Świąteczne kartki Wielkanocne, wysłałam do księcia Karola i jego synów...nadal brak odpowiedzi.  Do Karola i William i jego żon wysłałam także rocznicowe kartki ślubne.
    O urodzinowych kartkach wkrótce napisze ;)
  •  Z Niemiec i Luksemburga także nie dostałam odpowiedzi na kartki świąteczne.
  •  Pod koniec kwietnia napisałam list do księżnej Tessy i jej synów z powodu śmierci Wielkiego księcia Jeana.
    Jest to mój pierwszy list od księżnej i jej synów, za pierwszym razem nie zauważyłam drugiej kartki, która bardzo mnie ucieszyła :) !

    Księżna drugą część listu napisała oddzielnie i własnoręcznie, można wiec powiedzieć, że dostałam dwa listy za pierwszy razem. Na tle kartki można dostrzec herb rodziny wielkoksiążęcej z Luksemburga.

    Na marginesie mogę dodać, że księżna pokazała mój list na swojej relacji na Instagramie ♥
    Powyższy list przyszedł do mnie 19 czerwca 2019r.

Komentarze