Minister kultury urodziła !


https://imgs.aftonbladet-cdn.se/v2/images/22dcfcc8-fc09-487d-a1fa-90a111086865?fit=crop&h=900&q=50&w=1600&s=af18fb9e18082183ee5ee3de1ec4d73680a5a25b2 sierpnia pani minister kultury Amanda Lind wraz z mężem Björnem Ola Lindem powitali na świecie swoje trzecie dziecko - córkę.
Amanda częściowo pozostaje na urlopie macierzyńskim do listopada, a sprawami politycznymi zajmuje się sekretarz stanu Helena Öberg.



Na Instagramie Amanda Lind pisze:
"W zeszły piątek dostałam najlepszy prezent urodzinowy, jaki możesz sobie wyobrazić, kiedy nasza córka przyszła na świat. Wszyscy mamy się dobrze i chcę podziękować personelowi w Sundsvalls BB za bardzo miłą opiekę. 

Jestem dumny z bycia częścią feministycznego rządu, w którym oczywiste jest, że nawet ministrowie mogą mieć dzieci i rodziny. Od samego początku prowadziłem dobre rozmowy z premierem, który zgodnie z tym, czego chciałem, zapewnił mi częściową nieobecność w partii, w opiece nad naszym nowym członkiem rodziny przez pierwsze kilka miesięcy. Będę nadal szefem Departamentu i Ministrem Kultury i Demokracji.  Zostałam zastąpiona przez mojego Sekretarza Stanu w tym okresach, w których nie mogę uczestniczyć.

Czas z noworodkiem jest wyjątkowy, a teraz skupiamy się na poznaniu tego nowego małego członka rodziny. Jednocześnie trwa walka o to, aby wszystkie nasze dzieci dorastały w lepszym świecie.

Komentarze