Odpowiedzi z Belgii- 18nastka, narodziny Max'a i Wielkiej Brytanii - 50 lecie nadania tytułu księcia Walii

Zapraszam do ostatniej części królewskich listów w tym roku. Postanowiłam zaznaczyć linią listy, na które dostałam odpowiedz.
Z kolei pogrubiona czcionka, oznaczę listy na które 'czekam'.

W lipcu wysłałam listy do Belgii i Wielkiej Brytanii. Część z nich mogliście już widzieć w poprzednich postach.
2.07. 2019r. w 60 rocznicę ślubu królowej Paoli i króla Alberta II wysłałam do nich życzenia. Odpowiedź przyszła do mnie 9 września. Poniżej zdjęcie mojego instagram.
Od 22 lipca czekam na urodzinowa kartkę księżnej Camilli oraz z okazji chrztu świętego Archiego.
Tego dnia wysłała list z okazji 6 urodzin przyszłego króla oraz życzenia jego dziadkowi, księciu Karolowi z okazji nadania 50 lecia tytułu księcia Walii.
 

Od księcia George'a odpowiedz dostałam 4.10.2019
W tym roku miałam nie wysłać do niego życzeń , ale skusiła mnie chęć posiadania zdjęć całej trójki.
Odpowiedz nadeszła 3 listopada

13 września wysłałam życzenia do: Księcia Harrego z Wielkiej Brytanii, odpowiedź nadeszła 11 października.

 3 października wysłał list do biura księcia Andrzeja, w którym napisałam życzenia dla księżnej Sarah z okazji 60 urodzin oraz gratulacje z okazji zaręczyn dla księżniczki Beatrycze.
https://lh3.googleusercontent.com/BOonA_M9DqmnQeleLfg-1QSH8Olrk5zIFAiYQmy8umankoo1RxWnjFBOFUHdJVLVyCOuQqOLDRNGvorOz-0IQsihFWoOJPhi4ViIzxru41P6Dqbt7FLy81AXUywGvUlSbbqE51WOU13d-uCB_KTAfifI3n7M5-PcpQSp4gLDJmWsWlZOfb2wV_VOrqQEcjXSwrKcmq9yNAObXwhgWcYlyG1KOU11uVKi6VZPQZOwbx7_ihb108Z2tl6tiSgG5s8SMwXbSBHl-7BUEDGN80EcgjyCDhJLfCoa7HNG91D9zdIjJPdGBfihs3wD-2Il8GXCIK7yfWNJaWFQzHku6E_Eqq9gP0DGytcNh6ctqeR6w47aRwCE_mHvpA3vmfGXJiCdvkfTKBITVJ8Hx8jUFR_kvhCaPAJtxE7Nmm0p_1DAZBUV7NPJsGddmL7yHfwobVXZiRJsWFfpRGViipDpc5dtQ3MxeNjDHKlAwnWQ-MRgs2s9bOBYs3O8ghCOVfqEWTbVKXFLqkorzgGNLATjOn8n75Z7cPNNVTngCLz4om5mHPQ-D-YlxtyvR7-jj_GZz9Zfe4Z03ZN02P1E7Viu28O1dPaTVIH5z8KOdT8tBwdNWvX6ft6uLaQz0mD4O4acR2IENX2cMX28eroklHOrHeOk9zLkMZDYUdZRaLVJvg0fcgy53b7bExuvL1Ey=w474-h633-no
13 listopada dostałam odpowiedź od księżnej Sary z okazji jej 60 urodzin.

 Do Holandii wysłałam kondolencje po śmierci księżniczki Christina do Beatrix i króla Wilhelma Alexandra.

RODZINY KRÓLEWSKIEJ Z BELGII
Data wysłania: 13 wrzesień
 > królowa Paola (urodziny + narodziny prawnuka)
Odpowiedz dostałam 4.10.2019
>Astrid i Lorenzo (rocznica ślubu +narodziny wnuka)
29 listopada dostałam podziękowania z okazji narodzin wnuka księżniczki Astrid. Do podziękowań dołączona jest fotografia chłopca z data urodzenia.
>Amadeo i ELISABETH (narodziny syna).



14 października dostał odpowiedź na życzenia ze Szwecji (link).


25.10 wysłał życzenia do księżniczki Elisabeth z okazji wejścia w pełnoletność.
22 listopada dostałam cudowna książeczkę w ramach podziękowania za życzenia dla przyszłej królowej.


26.11 wysłałem życzenia dla królewskiej pary z Belgii z okazji ich 20 rocznicy ślubu ❤️.

Komentarze