Świąteczne odpowiedzi 19/20 cz. I

Od czasu kiedy w tym nowym roku dostaje kolejne odpowiedzi świąteczne, chciałam napisać osobny post z tym, które pojawiły się niespodziewanie w poprzednim roku 2019.

List z biura księżnej York dostałam ostatniego dnia starego roku. Troszkę się zdziwiłam oczywiście świąteczne listy wysłałam 18 grudnia, jednakże wydaje mi się to na zbyt wczesną odpowiedź z dworu. Wiem, że część fanów również dostała odpowiedzi, mimo że nie wysłała listu.

Bardzo mi się kartka spodobała, zwłaszcza kiedy obejrzałam ją na żywo, a nie na stronach społecznościowych.

Jestem ciekawa, jaka odpowiedź będzie wysyłana po 60. urodzinach księcia Andrzeja. I czy dostaniemy odpowiedź z okazji zaręczyn Beatrycze oraz kiedy zostanie ogłoszona data ślubu?



Jednak największą niespodziewaną odpowiedzią był list od niemieckiej księżniczki Traute z Lippe, który przyszedł do mnie 9 grudnia.
Co ciekawe i zabawne list do księżnej wysłałam na Wielkanoc i dopiero teraz księżna odpisałam mi na Boże Narodzenie.

Komentarze