Król spotkał się z Premierem ! + konferencja Ministrów.

Na wtorek rodzina królewska ma zaplanowane spotkanie z panią minister ds. społeczeństwa Leną Hallengren. Jak wiecie sytuacji w Szwecji też za ciekawa nie jest, nawet gorsza niż w naszym kraju lecz jedna różnica to ta, że szkoły pozostają otwarte. Nawet dział prasowy pałacu potwierdził, że Estelle i Oscar podczas imienin mamy byli w placówkach dydaktycznych.
O godz. 16 odbyła się konferencja prasowa z udziałem Premiera Szwecji, Ministra Spraw Społecznych Leny Hallengren, Ministra przemysłu Ibrahima Baylana oraz Ministra Edukacji Wyższej i badań naukowych Matilda Ernkran.



 

Dziś Król spotkał się z premierem Szwecji - Stefanem Löfvenem oraz wydał podziękowania dla personelu medycznego.
Spotkanie monarchy z szefem gabinetu dotyczyło oczywiście raportu na temat wirusa- jak wygląda obecna sytuacja w kraju. 
„Ja i moja rodzina bardzo poważnie śledzimy rozwój dotyczy Covid-19 w Szwecji i poza nią.
Do Was, którzy pracują teraz nad zapobieganiem i ograniczeniem rozprzestrzeniania nowych przypadków wirusa i zapewniając opiekę ludziom, którzy są zarażeni, chcę wysłać specjalne podziękowania. Wasze wysiłki są ważne dla naszego kraju i głęboko doceniane przeze mnie, moją rodzinę i wszystkich w Szwecji".
CARL GUSTAF

Komentarze