Z kim wspólpracuje Sofia!? + Pięciolecie bloga ♥

Czerwiec w szwedzkiej rodzinie królewskiej to przede wszystkim miesiąc obchodów rocznic ślubów, dla Szwedów ukończenie roku szkolnego.

Dla mnie kolejny rok blogowania dla WAS od serca ♥ Nie mam stałej daty na świętowanie. Pomysł narodził się na początku czerwca, zaczęłam zbierać informację o tematyce ślubnej sióstr króla Karola Gustawa XVI, następnie jak siostry prezentowały się na ślubach bratanic i bratanka, w między czasie okazało się, że w rodzinie Magnuson czeka nas podwójne baby royal. Księżniczka Madeleine urodziła pierwszego wnuka parze królewskiej w rocznice ślubu księżniczki Christiny.
I tak to się zaczęło i trwa pięć lat moi mili ;)
Tyle samo jak księżnej Sofii i księciu Carlu Philipowi mija lat małżeństwa ♥ Księżna udostępniła dziś parę fotografii z tego ważnego dnia. Moja ulubiona to tak z jej ojcem, Erickiem Hellqvistem oraz te z powozu kiedy małżonkowie na siebie patrzą.

Księżna w końcu także pokazała nam się oficjalnie w dobie pandemii i nagrała przemówienie wraz dla studentek pielęgniarstwa szkoły sophiahemmet.
W czwartek 11 czerwca księżna Sofia wzięła udział w cyfrowym spotkaniu z tegorocznymi absolwentami szkoły sophiahemmet i pogratulowała im ukończenia studiów. 

W normalnych przypadkach ceremonia ukończenia Sophiahemmet University College odbywa się w Blue Hall w Stockholm City Hall. Z powodu pandemii covid-19 tegoroczna ceremonia ukończenia szkoły została przeprowadzona cyfrowo.


Kobieta na zdjęciach tuż obok księżnej to Johanna Adami synowa zamordowanego premiera Szwecji Olafa Palmea. Johanna jest żoną drugiego syna Lisbeth i Olafa -Mårtena Palmea.

 Przemówienie Sofii :


Tak się cieszę, że mogę być obecna w dniu ukończenia szkoły!

Ten dzień oznacza koniec twojej edukacji i początek czegoś nowego. Mam nadzieję, że ty i twoi bliscy czujecie się dumni i szczęśliwi. I mam nadzieję, że świętujesz właściwie - chociaż można to zrobić w nieco innych formach. Które rozumiem, może być smutne.

Mam jednak nadzieję, że zobaczymy się podczas następnej szkoły w Blue Hall, do której serdecznie zapraszamy.
(...)

Ostatnie miesiące były ciężkie dla wielu, zwłaszcza w opiece zdrowotnej. Wszystkie siły były potrzebne i wiem, że kilku z was weszło i wspierało różne części systemu opieki zdrowotnej.

Sama miałem okazję przyjść i pracować i nadal się w tym spełniam. W rzeczywistości wraz z niektórymi z was.

Jako honorowy przewodniczący Sophiahemmet miałem również okazję odwiedzić różne części firmy. I naprawdę dostarczył cennych informacji.

Ale widzieć w ten sposób opiekę zdrowotną od wewnątrz, spotykać się z pacjentami i widzieć bezpieczne, dobrze wykształcone pielęgniarki „w akcji”; Rzadko jestem pod takim wrażeniem. To było absolutnie wyjątkowe doświadczenie, z którym wcale się nie skończyłem. Tej jesieni nowe wyzwania czekają tam, gdzie wszyscy jesteśmy potrzebni.

Drogie siostry Sophii i pielęgniarki specjalistyczne, teraz czeka na was przyszłość! Chcę tylko pogratulować i życzyć powodzenia.

Komentarze