List z Balmoral Castel oraz KP + 70 Anny

Witajcie po 2 miesiącach, pod koniec sierpnia zdecydowałam się wysłać parę listów. Poniżej pierwsza odpowiedź.
 

 Wysłałam życzenia do księżniczki 18 sierpnia, kilka dni po jej urodzinach, ze względu na święto i powrót z wakacji. 

Odpowiedź dostałam, w środę 7 października. Sam list został wysłany 30  września. 

 

A teraz cofnijmy się wstecz by obejrzeć przegląd wakacyjnych listów z Kensington Palace oraz Balmoral Castel.

 


Podwójne podziękowania z pałacu Kensington nadeszły 7 sierpnia 2020r.

W tym roku nie złożyłam życzeń ich starszemu bratu, ani ojcu. A do powyższej dwójki życzenia napisałam 14 maja.

  

Życzenia z okazji 94. urodzin królowej oraz 99 urodzin księcia Philipa otrzymałam 27 sierpnia 2020r.
Natomiast wysłałam je 17 czerwca.

Komentarze