Ostatnie odpowiedzi 2020r.

29 grudnia przeszła odpowiedź z Belgii, jest to moja ostatnia odpowiedź od rodzin panujących w 2020 roku.

♦19 urodziny księżniczki Elżbiety. List wysłałam 23.10. Tego samego dnia wysłałam również list do jej brata Emmanuela. - Drugiej odpowiedzi brak. 

Obraz może zawierać: 1 osoba, zbliżenie
facebook.com/BernadotteKennedy

23 październik to także dzień kiedy wysłałam listy do Luksemburgu (dopiero dostałam 1 odpowiedź):

♦20-lecie panowania wielkiego księcia Henriego i jego małżonki Marii Teresy. Odpowiedź przyszła : 25 listopada.
Liczyłam, bardziej na kartkę z wizerunkiem pary panującej.

Obraz może zawierać: tekst „LOE? Luxemburg, October 2020 All my thanks for your kind wishes on the occasion of my 20th anniversary of accession to the throne. Henri”
Bernadotte&Kennedy

Wczoraj przyszła do mnie pierwsza odpowiedź świąteczna ♥ Nie mogę się doczekać pozostałych ♥

Komentarze