Księżniczka Christina i kampania „Kavla upp”

Księżniczka Christina została sfotografowana przez Mattiasa Edwalla w ramach kampanii „Kavla upp” (zakasaj rękawy).

ampania szwedzkich agencji komunikacyjnych polega na przekonaniu ludności, że szczepienie jest jedynym skutecznym sposobem powstrzymania rozprzestrzeniania się infekcji. 

„Kampania jest całkowicie prywatną inicjatywą szwedzkich agencji komunikacyjnych i jest w całości finansowana z prywatnych darowizn od niektórych z najbardziej znanych szwedzkich profili biznesowych, takich jak Karl-Johan Persson ( prezes H&M), Daniel Ek ( założyciel Spotify).

Kändisar dragplåster i vaccinationskampanj | GP
 Celem jest, abyśmy znów mogli się swobodnie poruszać, nawzajem. Potem będzie przyjęcie, mówi generał kampanii Helena Westin.

W kampania wzięła udział także Polka - aktorka Isabella Scorupco czy założyciel Spotify -Daniel Ek.
Izabella Scorupco
Od poniedziałku zdjęcia i reklamy będą widoczne wszędzie: na tablicach zewnętrznych, w komunikacji miejskiej, w telewizji, w mediach informacyjnych i mediach społecznościowych. Zaangażowany był PR Micael Bindefeld ze swoją ogromną siecią kontaktów w świecie celebrytów. W ramach kampanii sfotografowano i sfilmowano około 50 znanych artystów i profili w sporcie i biznesie.

Wśród tych ludzi jest Loreen i Tusse - zwyciężczyni konkursu Eurowizji 2012 i obecny reprezentant Szwecji na tegorocznym konkursie Eurowizji.
Pozostali, którzy wzieli udział: Shima Niavarani, Lena Endre, Jason Diakté, Eva Röse, Martin Stenmarck, Tomas Ledin, Bahar Pars, Margaux Dietz, Jonas Gardell, Armand Duplantis i Sarah Sjöström, Khadija Mahamudm, Börje Ekholm, Jens Lapidus, Camilla Läckberg i Alex Schulman.
Kändisar dragplåster i vaccinationskampanj | GP

Komentarze