Pozytywne listy z 2021 + 100000 !!!

Kochani !
Dziękuję, że tworzycie razem z nami tego bloga, że jesteście, czytacie, sprawdzacie. To dzięki Wam w tym tygodniu wybiła w wyświetleniach nasza pierwsza SETKA licząca w tysiącach ♥♥






W tym poście także, chciałabym podzielić się z Wami tylko tymi odpowiedziami, które uzyskałam z wesołych okazji.
5 marca wysłałam cztery listy do Luksemburgu, odpowiedzi dostałam w marcu i kwietniu. 
 
 
 
5 marca wysłałam Gratulacje do księżniczki Eugenii i Jacka z okazji narodzin ich syna,  z tej samej okazji napisałam do księżnej Yorku. Na drugą wiadomość nie dostałam odpowiedzi. 

13 kwietnia wysłałam:
- kondolencje
- życzenia urodzinowe królowej 
- Prezydentowi Irlandii życzenia na 80 urodziny
- życzenia z okazji zaręczyn księcia Louise i Scarlett
Na powyższe trzy listy nie dostałam odpowiedzi... 
 
29 kwietnia wysłałam życzenia dla Cambrigów (10 rocznica ślubu, 3 urodziny Louisa, 6 urodziny Charlotte).
Napisałam także do księżnej Kate, że gratuluje narodzin siostrzenicy [ bez odpowiedzi].  
19 maja wysłałam 4 listy:
-Trzy do Holandii: 50 urodziny królowej Maximy, urodziny króla Wilhelma Alexandra  i 20-lecie ślubu brata króla Constanijna i Lauretine. [bez odpowiedz ]
- Jeden do Luksemburgu na roczek księcia Charlesa, drugiego w kolejce do tronu Luksemburga. 

 

Komentarze