Księżniczka Desiree została babcią po raz piąty !

Toż to niespodzianka, holenderska blogerka Netty, podaje, że siostra króla, Baronowa Desiree została po raz piąty babcią !

I to nie za sprawą swojego syna, a swojej prawie 54letniej córki  Helene Silfverschiöld (o Helene pisałam Wam tutaj). 

Prince Gabriel s christening, Drottningholm Palace Chapel, 2017 12 01  Helene Silfverschiold (desiree de S

Jak się okazuje w 2020r. Helene i jej partner francuz, Fredrik zostali rodzicami chłopca Charlesa.

Pełne imię chłopca to : Charles Otto Alexander Edmund George, przyszedł na świat 9 maja 2020r. w Sztokholmie. 

Jak zobaczyłam maj w jego dacie urodzenia uśmiechnęłam, się bo ostatnio edytowałam Wam stronę URODZINY. To właśnie tam gdzie chciałam pod miesiące maj umieścić narodziny chłopca znając, tylko jego rok urodzenia.  

Poznaliśmy także imiona Fredrika: Fredrik Johan Geeorg Dieterle.

[ edycja: 18/03/2022]. 

Mały chłopczyk dostał na imię po:
Charles - po swoim wuju i wujko-dziadku królu Karolu Gustawie XVI oraz bracie Helene,
Otto - rodzinne imię od strony baronostwa  Silfverschiöld
Alexander ?
Edmund - po zmarłym ojcu księżniczki Desiree,
George - po ojcu  (Fredrik J. Geeorg)

Jest 10. chłopcem od pokolenia swojego pradziadka Gustafa Adolfa, który ma imię Carl/ Charles... (więcej informacji tutaj). Po publikacji posta, który Wam podlinkowałam, doszedł jeszcze Oscar i Gabriel, wnukowie króla, którzy mają w swoich imionach imię "Carl".

Désirée wraz z mężem Niclas Silfverschiöld doczekali się trojga dzieci: Carla, Christine Louise i Helene. Baron za życia wraz z małżonka przywitał czworo wnuków: Estelle (ur. 2000), Iana (ur. 2002), paź na ślubie Victorii i Daniela ) , Freda (ur. 2004)- dzieci Christiny Louise oraz Anne (ur. 2006r), dziedziczkę posiadłości zamku Koburg, jedyne dziecko Barona Carla.

Komentarze