Książę Carl Philip jako chorąży marynarki wojennej w Karlskrona 2002

Czy wiecie, że dwadzieścia lat temu 13 grudnia 2002r. książę Carl Philip celebrował z rodzicami zakończenie studiów jako podporucznik w Karlskrona (w latach 2001-2002 książę ukończył także szkolenie oficerskie w szwedzkiej marynarce wojennej). 

Może być zdjęciem przedstawiającym 6 osób i ludzie stoją
link link fb

Kadet Carl Philip zostaje chorążym i otrzymuje od ojca szablę.

Oczywiście uroczystość została inaugurowana w  Kościele Admiralicji w Karlskrona

Ja widzicie książę miał czarną czapkę oraz trzy pagony ^

  

Książę Carl Philip ukończył naukę jako chorąży marynarki wojennej podczas wielkiej ceremonii w Karlskronie wraz z 84 innymi studentami. 

 

Latem 2004 roku książę ukończył szkolenie na porucznika w siłach rezerwowych. W grudniu 2007 roku uzyskał stopień kapitana. W 2014 roku książę awansował do stopnia majora.
****

 Książę po dwóch lata studiowania w Karlskronie opisuje je jako satysfakcjonujący czas. "Zdobyłem nowych przyjaciół i zawsze czułem się jak członek grupy".  

 W czerwcu syn króla przeprowadził się do mieszkania na przedmieściach Karlskrony w Kungsmarken. "Nie miałem problemów z mieszkaniem tam. Ale potem był incydent z kilkoma facetami i nie byli do końca mili" - wspominanie nękanie przez grupę z gangu. 

  Jeden z kolegów Carla Philipsa z kursu mówi o groźnej sytuacji: To klasyczny obszar podmiejski. Chodzenie w mundurze, a także bycie księciem, wywoływało reakcje, które nie zawsze były pozytywne. 

Niestety, szczęście księcia nie trwało długo ... pałac zdecydował o przeprowadzce Carla Philipa do   mieszkania w centrum Karlskrony. "To nie ja osobiście zdecydowałem się na przeprowadzkę" - dodał Carl Philip.

Komentarze