Nowe zdjęcie Pavlosa i MC z dziedzicem domu greckiego



Już jutro, 22 lutego pojawi się nowy numer magazynu point de vue, a w nim nowa grecka rodzina. Książę Pavlos udzielił wywiadu i zapozwał przynajmniej do dwóch fotografii z żoną oraz ze swoim "spadkobiercą". 

„Ekskluzywny wywiad z Pavlosem z Grecji, nową głową domu królewskiego” .

  Wasza Wysokość, co ma Pan do powiedzenia Grekom za ich obecność w tych trudnych czasach? Pavlos: Dziękuję za szacunek, jaki okazali mojemu ojcu i nam. To, czy ludzie są monarchistami, czy nie, nie jest ważne. Oddali hołd historycznej osobowości, będącej częścią greckiej historii. W imieniu mojej rodziny dziękuję im z całego serca.  

Jesteś nową głową królewskiego domu. Jak widzisz tę rolę?

Pavlos: Po ojcu odziedziczyłem tę rolę, nie związaną z żadną odpowiedzialnością na szczeblu państwowym, tylko na poziomie rodzinnym. Moją rolą będzie podtrzymywanie wzorowego życia rodziny. Będziemy nadal stać razem i utrzymywać silne więzi z naszym krajem.  

Jaką pozycję chciałbyś zajmować w greckim społeczeństwie? 

  Tą samą co dziś. Nigdy nie zmienię swojego nastawienia. Ludzie zobaczą mnie takim, jakim jestem: człowiekiem rodzinnym, ale dla wszystkich wciąż jestem Pavlosem. Nie przyjmę oficjalnej roli, podobnie jak mój syn Constantine-Alexios. Mogę tylko zasugerować, aby poszedł za przykładem swojego dziadka i był dobrym człowiekiem, tak jak mam nadzieję. 

Zdrowie  mojej mamy jest teraz bardzo dobre. Będę się zjawiał w Grecji, więc będziesz mnie często widywać. Teraz będziemy podróżować dość często w Grecji. 

 Pojawiły się też informację, że Tino, ma dziewczynę, która na pierwszy rzut oka wygląda jakby spodziewała się dziecka. Towarzyszka księcia Constantine Alexios to supermodelka Poppy Delevingne, zamężna 36-latka. 

Poppy poślubiła Jamesa Cooka w 2014 roku w kościele Knightsbridge, para przebywa w separacji. 

Zostali przyłapani prawdopodobnie w Chelsea.

https://www.repubblica.it/moda-e-beauty/2023/02/21/news/principe_constantine_alexios_di_grecia_amore_poppy_delevingne-388870471/

Point De Vue (nr 3888) 22 lutego 2023 r. / Zdjęcie: David Atlan

Komentarze