Królewskie Listy cz.3

Bardzo przepraszam, że tak długo czekaliście na trzecią część listów. Od razu zaznaczam, że jest to już ostatnia część, bo teraz listy będę już dodawać na bieżąco! :)


Kolejną świąteczną  odpowiedź otrzymałam z Holandii :)


Swoją pierwszą odpowiedź od Belgijskiej rodziny królewskiej,otrzymałam również z okazji świąt Bożego Narodzenia.


Kolejną odpowiedź z Wielkiej Brytanii otrzymałam od królowej Elżbiety II z okazji szafirowego jubileuszu.


A teraz może i nie królewskie listy, ale z pewnością dla mnie są to odpowiedzi, którymi często się chwalę.
odpowiedź od papieża Benedykta XVI  z okazji 90. urodzin

Odpowiedź od papieża Franciszka
Następna odpowiedź z Wielkiej Brytanii.Tym razem od księżniczki Charlotte.


Moja druga odpowiedź ze Szwecji, ta z okazji urodzin księcia Carla Philipa.



Moja druga odpowiedź z Luksemburga, ta od księcia Felixa


I ostatnia (jak na razie) odpowiedź w mojej kolekcji.
Otrzymałam ją z okazji 50 rocznicy ślubu królowej Małgorzaty i księcia Henrika z Danii.




Jest to moja 4 odpowiedź z Danii, a 23 odpowiedź (licząc wszystkie otrzymane) na 33 wysłane.
Już jutro idę na pocztę aby wysłać listy do księżnej Camilli i księcia George'a z okazji zbliżających się urodzin :)





Komentarze

Prześlij komentarz