1..2..3 urodziny bloga !!

https://i.pinimg.com/564x/4f/a0/9d/4fa09d69b327f778cdc7acc712cdee27.jpg
pinterest
Cześć jaki to był szalony tydzień, siedem egzaminów za mną, nadrabianie zaległości na blogu.. i przede wszystkim to najważniejsze w tematyce blogowe - tworze (tworzymy -go razem) i patrząc po wyświetleniach z miesiąca na miesiąc co raz Was więcej <3



Kiedy obserwowaliśmy wydarzenia w Wielkiej Brytanii- narodziny nowego księcia, ślub jego wujka z Meghan Markle. Zastawiałam się ile nowych osób dołączy do "naszego grona ".

Co się zmieniło na blogu ?

* Autorki
//byłam zmuszona zakończyć współprace poprzednią dziewczyną. Jak widzę posty Jago mają super frekwencje wiec nie mogę narzekać // 

* W każdym miesiącu nie ma średnio 600 wyświetleń a licznik przekracza 1000 ! ;) 

* Dołączyłam więcej ciekawostek i informacji związanych ze Szwecją

* W lipcu będziecie mogli raz w tygodniu poznać "historyczną fotografie".. Większość z 2018 roku niekoniecznie związaną z blogiem.

* W styczniu przybliżyłam wam postać matki księżniczek i króla - księżną Sibyllę. 



* Co miesiąc pojawiał się post dotyczący danego stylu :) 
   Myślę wrócimy z nim po wakacjach, pełni nowych pomysłów




STATYSTYKI :

Na dzień 15 czerwca, blog Córki księcia Gustawa Adolfa w tym roku odwiedziło 9122 osób ♥!


// Niestety plany z publikacją postu z okazji urodzin nie poszły po mojej myśli tak jak to planowałam.//
//Mam nadzieje, że wkrótce dostanę potwierdzenie w pewnych planach i będę mogła tym wszystkim podzielić się z Wami//

Komentarze