Vicky zdała prawo jazdy

 

Pisząc ten post miałam mieszane uczucia czy wplątywać prywatne życie. 

Co raz częściej mam wrażenie, że mam wiele wspólnych ostatnio ścieżek z rodziną księżniczki Christiny, zwłaszcza jak przygotowuje dla was zaległe posty.  Tak zapewne nie tylko ja chodzę tu czy tam ... ale wracając do tematu Vicky może pochwalić się  już pozytywnym wynikiem z praktycznego testu na prawo jazdy. Już wkrótce może (jeśli będziecie w Sztokholmie) za kierownicą zobaczycie żonę Gustawa.

Ciekawe za którym razem Vicky zdała 4 czerwca egzamin? ..Gdyby nie pewne rzeczy może również w tym dniu dzieliłabym entuzjazm z nowym kierowcą :)


Vicky podzieliła się swoimi odczuciami:
Właśnie zdałem test i mam prawo jazdy!! Nie mogę w to uwierzyć, jestem taka szczęśliwa!! 🤗⭐️Również wdzięczna najlepszemu instruktorowi jazdy w kraju, Kevinowi z #östermalmstrafikskola 🙌Poza tym, że jest profesjonalnym, przyzwoitym i zdolnym nauczycielem, jakoś zmusił mnie do pokonania mojego wielkiego strachu przed ruchem! 🚘😊✌️ dziękuję!

Komentarze