Pierwsze odpowiedzi na listy w 2020 !!!!

Dziś przedstawie Wam , poniżej zebrane do te pory kartki świąteczne w styczniu. W tym okresie świątecznym wysłałam aż 10 kartek.


Pierwsza świąteczna odpowiedź w 2020 roku była z Belgii od pary królewskiej z dziećmi, 15 stycznia:



W dzień babci, 21 stycznia dostałam list od dziedzicznej pary książęcej z Luksemburga. W życzeniach dodałam gratulacje z okazji ciąży.


24 stycznia dostałam podwójną odpowiedź z Belgii od emerytowanej pary królewskiej Paoli i Alberta II kartkę z okazji Świat. Kolejna odpowiedź to podziękowania za życzenia z okazji 20 rocznicy ślubu.



29 stycznia, wyjątkowy dzień dostałam odpowiedź z Wielkiej Brytanii od Kate i Williama.



Jago z kolei doczekała się 22 stycznia listu od księcia Karola i księżnej Camilli.



Komentarze