Wakacje pary królewskiej z rodziną Carla Philipa

11 lipca 2020 r Pernilla Günther dostrzegła królową Sylvię na Olandii. Pernilla, także jest królewskim obserwatorem, więc wybrała się na spacer po okolicy Solliden z nadzieją na spotkanie z królem i królową.  Najpierw zauważyła psa, Brandie.  " Nie spodziewaliśmy się nikogo, ale wtedy przyszedł pies. A potem powiedziałam do męża: "W takim razie może zobaczymy też właściciela". A potem przyszła królowa. To było oczywiście ogromne przeżycie", mówi Pernilla. 
"Na początku jej nie poznałam. Wtedy mój mąż powiedział: „Ale to królowa”. A potem było: o, o, o. Wstań z telefonem i zrób zdjęcie. Potem przyszedł też król, ale byłam tak wstrząśnięta, że nie miałam wtedy czasu na aparat - mówi Pernilla.

18 lipca widziano króla w Solliden, w tedy pojawiły się zdjęcia księżnej Sofii z synami. 
https://www.instagram.com/p/CCx77vtF0H0/

25 lipca widziano króla i królową spacerujących w pobliżu zamku Borgholm.
https://www.instagram.com/annaleufstedt/
Tym razem autorem zdjęć  jest Anna Leufstedt.

Tego dnia w sobotę parę królewską spotkano w towarzystwie syna, synowej i wnuków.
Rodzina wybrała się razem na wycieczkę łodzią! Wszystko to sfotografował Fredrik Lindblad.
Na miejscu były córki bratanka królowej, Patricka Sommerlatha, w pewnej chwili myślałam, że sam Patrick jest na miejscu i spaceruje z Siri. Lecz wydaje mi się, że to ochroniarz rodziny.

Komentarze