Przygoda z listami - to juz rok !

Ostatnio blog świętował swoje 3 urodziny ! Dziś świętuje ja !
Co prawda urodziny ma w przyszłym miesiącu, lecz rok temu o tej porze poszłam wysłać moje pierwsze listy do Rodziny Królewskiej. TUTAJ - moje poprzednie odpowiedzi.




PIERWSZY LIST Z SZWECJI (!!!!)
6 grudnia postanowiłam wybrać się na pocztę by wysłać list z życzeniami z okazji chrztu księcia Gabriela. Odpowiedź dostałam 8 lutego 2018r.

Wielka Brytania
Życzenia dla przyszłej pary młodej wysłałam 6 grudnia Dostałam odpowiedź 10 stycznia - jak to mój tata się śmiał " Dostałaś zaproszenie na ślub" :)

Kartkę tą wysłałam podajże 21 listopada 2017r. bardzo liczyłam, że na zwrotnej odpowiedzi się nie zawiodę. Bardzo żałowałam, że nie udało mi się wysłać na 90 urodziny listu do królowej. Odpowiedź dostałam kiedy już naprawdę zwątpiłam, że jej po prostu niedostane 29 stycznia 2018. Można by powiedzieć, że czekałam rok.
Kartka z okazji zaręczyn księżniczki Eugenie wysłałam wraz życzeniami do Monako 26 stycznia, a odpowiedz dostałam 13 lutego
MONAKO


Data Wysłania: 26 stycznia odpowiedź dostałam: 15 lutego
Okazja: 40 urodziny księżnej Charlene.

W maju i czerwcu wysłałam życzenia do:
-Dania: 50 urodziny księcia Fredrika, mam nadzieję,
że teraz dostane odpowiedź.
-Wielka Brytania : ślub księcia Harrego i Meghan
-Szwecja : księżniczka Adrienne, chrzest.

Komentarze